Tuesday 18 October 2011

Ιπποτισμός | Αγνοείται


Συχνά ακούμε από ανθρώπους του περιβάλλοντός μας ότι όλοι οι "καλοί" άνδρες είναι είτε "πιασμένοι" είτε γκέι. Οι υπόλοιποι είναι γουρούνια! Σύμφωνα με την πλειοψηφία των γυναικών τουλάχιστον... Εγώ οφείλω να παραδεχτώ ότι προτιμώ να μην περνάω σε γενικεύσεις. Γιατί? Για τον πολύ απλό λόγο ότι α) δε μου αρέσει να με βάζουν και μένα σε κατηγορίες και να είναι προκατειλημμένοι απέναντί μου και β) είναι σεξιστικό κι από τις 2 μεριές, αλλά και γενικότερα ρατσιστικό, και απεχθάνομαι τις προλήψεις και προκαταλήψεις.
Αλλά πίσω στο θέμα τώρα... (Πόσο εύκολο είναι να ξεφύγεις, όμως ε? Και μετά απορούμε γιατί μας το τονίζουν συνεχώς οι καθηγητές μας...) Αναρωτιέμαι εγώ τώρα, πού πήγε ο ιπποτισμός στις μέρες μας.
Και η απάντηση? Περίπατο...
Και δεν είναι να αναρωτιόμαστε, αν αναλογιστούμε όλο αυτό το σπρωξίδι και στριμωξίδι που έχουμε φάει και θα τρώμε εμείς οι φοιτητές για τουλάχιστον 4 χρόνια ακόμα...
Με το σκεπτικό ότι, αν τα αγόρια συνεχώς αφήνουν τις κοπέλες να περάσουν και να μπουν πρώτες στο λεωφορείο, τότε συνεχώς θα μένουν απέξω (γιατί δε θα χωράνε). Και μετά άντε να πας σπίτι σου.
Και το κακό είναι ότι αυτό το φαινόμενο παρατηρείται σε όλες τις δημόσιες συγκοινωνίες. Οπότε γίνεται συνήθεια και μετά πώς να γίνει ο άντρας gentleman?
Βέβαια για να μην κακολογώ μόνο (όχι τον αρσενικό πληθυσμό, αλλά τον τρόπο με τον οποίο στοιβαζόμαστε όλοι στα λεωφορεία -αν προλάβουμε-), καμιά φορά, όταν είναι να κατέβουμε στον προορισμό μας ή ακόμα και να βγούμε από την αίθουσα (πολιτισμένα) συναντάμε και μερικούς... "ιππότες".
Τέσπα, αυτά για τώρα γιατί έχω και μια ψιλοέρευνα να κάνω (κυρίως θέλω απλά να επιδιώξω να κοιμηθώ γιατί είμαι πτώμα)!

Παρεπιμπτόντως, ο τίτλος αλά ΧΑΡΑ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ, για όσους το έβλεπαν!
Αλλά σοβαρολογώ! Όποιος βρει πουθενά το χαμένο μας -πολιτισμό... εε, συγγνώμη- ιπποτισμό, παρακαλείται θερμά να μας τον επιστρέψει. Και λίαν συντόμως, γιατί χανόμαστε!


xcx

No comments:

Post a Comment