Sunday 3 July 2011

Ό,τι να'ναι!

Σήμερα γιορτάζουν [μεταξύ άλλων] ο Υάκινθος και η Υακίνθη!
Ξέτε ότι το λουλούδι του ζωδίου μου [Δίδυμοι] είναι ο Υάκινθος? :D

Επιπλέον το μωράκι μου έγινε αισίως 224 ημερών! Πόσο είναι αυτό?
Βαριέμαι να υπολογίζω... Πωπω, αυτή η λέξη έχει γίναι το μότο μου από χθες! :Ο
Να το προσέξω!
BABY NAME: Vladimir
Your Baby
Age: 224 day(s)

Από το makemebabies.com, μην αγχώνεστε! :ρ

Και κάτι ακόμα! Πώς αναγνωρίζεις μια τραγική κατάσταση?? Ως εξής:
Εγώ να ψάχνω για δουλειά [στο Second Life, αλλά δεν έχει σημασία :ρ] και ο μπαμπάς να βάζει ταινία να δει! Και τι ταινία? Το Kung Fu Panda 2 :ρ
Ψψψψ... :D

Αυτάαα προς το παρόν!

Επιστρέφω δριμύτερη γιατί πολύ το έχω παραμελήσει το blogάκι μου το κουτσούνικο! [Μ'έχει πιάσει η βλακεία μου πρωινιάτικο, δε φταίω εγώ :ρ]

xcx

No comments:

Post a Comment